Sanna Siljeström

Nyheter i sminksamlingen
"Hello, my name is Sanna, and I´m a makeupoholic"
Nej, men på allvar, jag måste skärpa mig! Det här är andra peketet smink på bara några veckor! xD
Och eftersom jag börjar övergå mer och mer från drugstore till high-end produkter så blir det en ganska dyr historia.. :P

Jennie

Berätta gärna om du tycker att concealern är bra, jag hittar ingen jag tycker är nog täckande samtidigt som den inte är för torr att ha under ögonen. :(

Svar: will do! Den har fått bra betyg och ligger etta lite överallt på diverse sminksidor.. Men den är bara semitäckande och flera säger att den lägger sig i vecken under ögat. Så jag har inte superhöga förhoppningar. Men hoppas bli positivt överraskad. :)
Sanna Siljeström

Jennie

Åhåja, ja det är ju ofta det som är problemet och ddå ser det ju bara skit ut. :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress