Sanna Siljeström

Som plåster på såren
Spott och fräs för en hemsk jävla vecka!
Det är fasen så jag nästan startar en insamling för att ha råd att anlita nån som permanent avlägsna alla former av spår att jag en gång i tiden varit södermanlänning, för FY FAN va jag skäms! URS!

Om någon av mina kompisar, släktingar eller bekanta läser det här så hoppas jag verkligen att ni vet sånadära basic saker som att man inte kör i 987976km/h genom en by där dom flesta går och det saknas övergångsställen. Jag hoppas också att ni vet att era barn inte bör stå och hoppa PÅ BORDET i ett café(!). 
Och har man 4 sockerstinna ungar så bör man kanske inte släppa lös dom utan uppsikt i varken affärer eller museum? Och om receptionisten ber er att inte ta med er ryggsäckarna in i en matbutik eller upp på... jamen typ ett museum där det finns små väldigt lättstulna saker? Ja, då är det förstås inget personligt påhopp och det spelar ingen roll hur mycket ni skäller ut stackaren i kassan, ingen blir gladare och inget blir bättre av det.

Och ja, förstås, jag hoppas ni har koll på följande saker också; Högerregeln, utfartsregeln, enkelriktat, stoppförbud, parkeringsförbud.
Och sen antar jag att ni har koll på saker som att man kanske inte ska parkera; mot färdriktning, på trottoarer, på lastplatser eller precis framför ingången till en byggnad. 

Jag hoppas verkligen ni kan allt det, FÖR ANNARS KAN NI FAN STANNA HEMMA!

Så, nu känns det bättre.
Som plåster på såren shoppade jag loss på nätet häromdagen. :) Och idag fick jag första av tre paket!
Eller, ja.. Det kändes ju iallafall bättre tills jag precis betalade räkningarna på lite över 9000 svenska riksdaler.
Då blev jag på sämre humör igen....
 
Dagens paket innehöll, SURPRISE!, smink. Igen... Ja, jag vet att jag har problem.
Det blev en brow wiz från Anastasia Beverly Hills, ett läppbalsam från EOS, några torrschampon, 2 mac läppstift (angel och lovelorn) och en ny maskara från lóreal som jag inte testat förut.  :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress