Sanna Siljeström

En annorlunda julafton
God fortsättning!
Jag hoppas ni hade en bra julafton igår. Själv spenderade jag den hos Johans föräldrar borta på Ljusnedal.
Det var minst sagt en annorlunda jul mot vad jag är van med. Väldigt avslappnad och mysig. Dessutom kändes det så himla skönt att inte 99% av dom närvarande var på pikalurven. Vem vet, jag kanske ger upp mina desperata försök att åka hem varje jul och nöjer mig med varannat år istället. Den här lugna varianten av julfirande gav faktiskt lite mersmak. ;)
 
Jag vill också passa på att tacka för alla fina julklappar! Den allra bästa och finaste presenten fick jag av lillasyster med familj som igår morse meddelade att hennes present är att hon, hennes pojkvän och Billy-bus kommer upp och hälsar på! Redan imorgon!! :D Åååh, jag är så himla glad att jag nästan avlider!
 
Julafton i bilder
Jennie

Vad kul att du gillade den "annorlunda" julaftonen :) vartannat år är väl en bra grej ändå? :) tröjan såg ut att passa också, vilken tur. :)

Svar: Ja, det låter som en helt ok deal. :) Hade egentligen inte ens funderat på att införa varannat-år metoden innan jag, om hundra år, lyckats övertala Johan att yngla av sig med mig så mor och farföräldrar (mest mor) inte blir bittra för att dom aldrig får fira jul med barnbarnen. xD
Ja, den passade jättebra! :D Skitcool!
Sanna Siljeström

Jennie

Ähhh dom har ju redan ett barnbarn där nere som dom kan träffa typ när dom vill ju. Räcker inte det?! ;)

Svar: Hehe, jo nu ja. Men när jag lyckas bygga ett nytt barnbarn är det andra barnbarnet så vuxet att det nog inte räknas. xD
Sanna Siljeström

Jennie

HAhaha :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress