Sanna Siljeström

Maskerad
Igår hade vi kalas hemma hos oss för min kusin Larsson som fyllde år för ett par veckor sedan.
Det bjöds på (för-)mycket god mat, skratt och dryck. Och alla inbjudna hade verkligen anammat, det i sista minuten påkomna, maskeradtemat.
Så ett stort tack till alla som kom och gjorde kvällen lyckad! Och en ros till världens mest tålmodiga grannar som varken skällde ut oss eller ringde störningsjouren, trots att det vid flera tillfällen kanske var befogat. :P
 

För en gångs skull var vi även riktigt duktiga på att filma både inför och själva partyt! Så jag ska gå igenom alla videoklipp och försöka redigera ihop en liten film att lägga upp på min vlogg-blogg inom kort. Så stay tuned!  
 
Jennie

Tack själv :) jag tänkte på de stackars grannarna några gånger, ni var ju några som dessutom gick med skorna på inne :P men men, fest får det vara ibland. :)

Svar: Jomen precis. Jag tror dom har överseende eftersom det inte är så ofta.Skor inne är ingen biggie så länge det inte är stilett eller svart klack eftersom det förstör golvet. Vi har ju inga grannar under oss. :) annars hade knappast Johan haft på sina blytunga kängor. XD haha. Det blir värre i den nya lägenheten sen. Då får vi nog klä in alla väggar och tak i skumgummi för att inte störa för mycket. :P
Sanna Siljeström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress