Sanna Siljeström

Familjens dag
Men pust och stön!
Haha, nu så har jag äntligen lite tid över att sätta mig framför datorn.
Dagarna har gått i ett, och eftersom mammas förkylning precis som förväntat blev värre så har jag fått hålla mig hemifrån så mycket som möjligt. Det har gosats med systersonen, det har shoppats på stan, det har gosats lite till med systersonen och sen så har det fikats med kompisar.

I morse blev jag väckt tidigt som tusan av lillasyster och monstret och sen drog vi och mamma in till stan på "Familjens dag". :) Inget superjippo direkt. Någon orkester, lite babysång (Som Billy sov sig igenom), några knallar och en himla massa folk. 

Dom hade en hoppborg också.. Men Billy ville inte hoppa den med moster.  *sad face*

Nu ska vi käka och sen fara iväg mot stan för att hoppa på Team Willy bussen in mot Stockholm! Ikväll blir det körslaget! Tagga, tagga!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress