Sanna Siljeström

Bebisfotografering
En bebis är en varelse som antingen sover, skriker, äter eller skiter.
Däremellan har man ungefär 5-10 minuter där bebis är superglad och nöjd med livet.
5 - 10 minuter är ganska skitkort tid när man vill ha en bild på just en glad bebis. XD Haha, så det var en väldigt, väääääldigt, skeptisk Sanna som tog fram systemkameran idag på dan och lekte amatörfotograf i vardagsrummet.

Men det gick bra! :D

Billy var nöjd och glad hela fotograferingen och hade skitkul åt moster, mormor och mamma som sprang runt som yra höns medans dom sjöng "Jag är en grääääshoppa! Jag är en gräääääääshoppa! Och jag kan inte sitta still!" i ett tappert försök att få lilla Billy att skratta. ((Film finns på facebook. Den kommer aldrig se dagens ljus på den här öppna bloggen. Grattis och förlåt till er som redan sett den! XD ))

Tyvärr hade jag lite galna inställningar på kameran, men när jag väll stod där och fipplade kände jag bara att den var "Close enough" och tänkte att det går väll alltid att fixa till i Photoshop senare. :)
 
Sagt och gjort, så här kommer en liten bildbomb! Och en liten bonusfilm jag filmade med systemkameran, mest bara för att jag ville prova filmfunktionen. Enjoy!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress